Waarom GWW software inschakelen?

Heb je een bouwbedrijf en werk je nog met papieren planningen en werkbonnen? Dan is dit natuurlijk achterhaald en kan dit je tegenwerken bij een project. Zo kun je een planning kwijtraken, maar kun je ook werkbonnen kwijt raken. Dit kan nare gevolgen hebben en dit zorgt ervoor dat een project kan falen. Als bouwbedrijf kan dit rampzalig zijn, omdat je op deze manier geld verliest en klanten. Zorg er daarom voor dat je GWW software gebruikt, waarmee je het overzicht kunt behouden op je project. Hier kun je samen met je werknemers communiceren en weet iedereen wat er gedaan moet worden. Er zijn natuurlijk veel verschillende aanbieders op dit gebied en hier wil je ook goed naar kijken, mocht je besluiten om een GWW software te gebruiken.

Wat houdt GWW software in?

GWW software is in principe een digitale werkplek voor bouwbedrijven. Hiermee kunnen ze het overzicht houden over werkzaamheden, maar ook met projecten. Hierbij kunnen dingen vermeld worden, zoals defecte machines en welke materialen gebruikt moeten worden. Daarnaast kun je administratie opslaan op het programma en kun je dit laten verbinden met je boekhouding. Dit scheelt natuurlijk veel tijd en geld, wat je nodig gaat hebben voor de projecten. Daarnaast kun je er ook voor kiezen om een digitale planning te maken en kun je op deze manier niks kwijtraken. Ten slotte is het natuurlijk ook duurzaam, dit komt doordat je geen gebruik maakt van papier, hiervoor worden namelijk bomen gekapt.

Aanbieder vinden

Op het gebied van software heb je veel mogelijkheden en ook veel aanbieders. De website https://cleverdesk.nl/ is ideaal hiervoor en hier kun je ook meer informatie vinden over de software. Hierbij hebben ze een ruim aanbod in software en verschillende modules waar je uit kunt kiezen. Op de website leggen ze meerdere dingen uit over de software en kun je zelfs een demo aanvragen. Hiermee kun je testen hoe de software werkt en wat je er allemaal mee kunt doen. Zo zorg je ervoor dat je weet wat je koopt en kun je ten slotte ook een offerte aanvragen en erachter komen wat de kosten zijn.

Verschillende modules

Er zijn op de website, zoals eerder beschreven meerdere modules die je kunt verbinden met je software. Op deze manier krijg je meer overzicht over de projecten en is dit natuurlijk van een groot belang. Kijk hierbij naar modules zoals een materialenlijst, maar ook naar magazijnbeheer. Het voordeel van deze modules is dat alles een stuk eenvoudiger wordt en ze kosten ook niet al teveel. Door de modules in te schakelen kun je ervoor zorgen dat de projecten een stuk beter gaan. Ten slotte kun je de modules aansluiten op je boekhouding en heb je hier ook een beter overzicht over.


Geplaatst

in

door

Tags: